Direct betalen 0511 820 239

Betalen en informatie

Alle informatie over uw aanmaning

Heeft u een aanmaning ontvangen? Lees op deze pagina alle veelgestelde vragen of voldoe uw betaling direct via iDEAL.


U hebt een brief
ontvangen
U wilt
betalen
U wilt graag in
termijnen betalen

U wilt graag een
betaalpauze
U kunt nu
niet betalen
U wilt graag hulp
bij schulden

Uitleg
beslagvrije voet
Bereken
beslagvrije voet
Hoe wij omgaan met
uw privacy

Informatie over uw
persoonsgegevens
U wilt een
vraag stellen
U wilt een klacht
indienen


Veelgestelde vragen

Ik ben veroordeeld tot betalen, wat moet ik doen?

De rechter heeft besloten dat u moet betalen. U ontvangt van ons een brief hierover. In deze brief staat dat u binnen 2 dagen moet betalen. Als u dit niet doet, kan de deurwaarder beslag leggen. Beslag op uw inkomen, inboedel en bankrekening zijn hier voorbeelden van. Lukt het u niet om in één keer te betalen, neem dan contact op met ons kantoor om de mogelijkheden te bespreken. Onze openingstijden en bereikbaarheid vindt u onderaan iedere pagina.

Ik kan een termijn niet betalen, vervalt nu de betalingsregeling?

Als u een goede reden heeft dat u niet kan betalen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op om dit te bespreken.

Ik kan niet in één keer betalen, wat kan ik doen?

Uitstel aanvragen of in termijnen betalen
In sommige gevallen kunt u uitstel aanvragen of in termijnen betalen. U kunt dit doen via het contactformulier, per e-mail of via de telefoon. Onze openingstijden en bereikbaarheid vind u onderaan iedere pagina.

 

Betalingsregeling afspreken
Soms is het mogelijk om in termijnen te betalen. Wij kunnen samen met de schuldeiser (degene aan wie u eigenlijk moest betalen) hier toestemming voor geven of afwijzen. U kunt via ons contactformulier, per e-mail of via de telefoon een betaalvoorstel doen. Onze openingstijden en bereikbaarheid vindt u onderaan iedere pagina.
In de meeste gevallen krijgt u binnen 1 dag een reactie.

Ik wil wel betalen maar dat kan ik niet, wat kan ik doen?

U kunt hiervoor hulp vragen. Dit kan bij een schulphulpverlener. Wij adviseren u er 1 te kiezen die lid is van de NVVK. Voor meer informatie over de NVVK kunt u kijken op www.nvvk.eu.

Heeft u zich aangemeld bij een schuldhulpverlener of heeft u een verzoek tot toelating tot de Wet Schuldsanering Natuurlijk Persoon (WSNP), dan willen wij hier graag bewijs van ontvangen. Wij zullen de schuldeiser (degene aan wie u eigenlijk moet betalen) hierover informeren.

LET OP! Dit betekent niet dat u niets meer hoeft te doen. Om te laten zien dat u echt op zoek bent naar een oplossing, willen wij graag met u kijken naar de mogelijkheid van een betalingsregeling. Neem hiervoor altijd zo snel mogelijk contact op met ons kantoor.

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Wij kunnen in overleg met de schuldeiser (degene aan wie u eigenlijk moet betalen) een gerechtelijke procedure starten. Wij zullen een rechter vragen om u te veroordelen tot betalen. Als de rechter dit doet en u alsnog niet betaald, kan de deurwaarder beslag leggen. Beslag op uw inkomen, inboedel en bankrekening zijn hier voorbeelden van. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht die u ook moet betalen. Soms hoeft een rechter geen beslissing te nemen, maar wordt er een dwangbevel uitgevaardigd. In dat geval kan de deurwaarder meteen beslag leggen. CJIB, DUO en CAK hoeven bijvoorbeeld niet eerst naar de rechter.

Ik kan mijn schulden niet betalen.

Heeft u problematische schulden en kunt u financieel niet meer rondkomen?
Graag verwijzen we u dan door naar Fizom Noord, voor professionele hulp.

De basisdienstverlening van Fizom Noord bestaat uit:

  • Budgetbeheer
  • Budget Coaching
  • Schuldhulpverlening
  • Bewindvoering

Daarnaast wil en kan Fizom zo nodig nog veel meer voor u betekenen.

Wilt u uw administratie (tijdelijk) uit handen geven?
Wilt u weten wat de financiële consequenties zijn als u gaat samenwonen, trouwen, scheiden
of werkloos bent geworden?
In alle situaties voorzien zij u van een goed advies en ontvangt u van hen een budgetplan,
volledig afgestemd op uw persoonlijke situatie.

Voor meer informatie over Fizom Noord kunt u een kijkje nemen op de website:

https://www.fizomnoord.nl/

Ik heb een klacht.

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan horen wij dit graag. Stuur een mail naar info@slagmangdw.nl of neem contact met ons op.

Meer informatie kunt u vinden in onze klachtenregeling.

Slagman Gerechtsdeurwaarders

Direct betalen

Wilt u uw openstaande rekening meteen betalen om extra kosten te voorkomen? Met iDEAL kunt u het bedrag snel en eenvoudig overmaken.

Klik hier om uw rekening te betalen

Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies