Direct betalen 0511 820 239

27 maart 2019
Online omzet blijft groeien

De omzet van de Nederlandse e-commercemarkt is in 2018 weer toegenomen. Het afgelopen jaar hebben de Nederlandse consumenten online € 23,7 miljard uitgegeven aan producten en diensten, een geschatte groei van 10% ten opzichte van het jaar ervoor. Dit blijkt uit cijfers van de Thuiswinkel Markt Monitor, het onderzoek naar online consumentenbestedingen in Nederland. Dit onderzoek wordt door GfK uitgevoerd, in opdracht van Thuiswinkel.org en in samenwerking met PostNL.

In 2018 heeft 96% van de Nederlandse consumenten van 15 jaar en ouder een of meerdere online aankopen van producten en diensten gedaan. Dat is 2% meer dan het jaar daarvoor. Deze online kopers gaven in totaal € 23,7 miljard (+10%) uit aan 242 miljoen online aankopen.

Ons totaalpakket van ambtelijk juridische diensten

Wij geven deskundig advies, bieden mogelijke oplossingen aan en kunnen snel handelen. Ontdek onze diensten



Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies